CUEL 604 snooker cue (¾ split)

3/4-split, 9.5mm-adhesive leather, Inlays, real splices

69,90 €
incl. 19% VAT , plus shipping costs (Paket)
Available
Delivery time: 2 Workdays
Pcs
Description

A beautiful entry-level cue in a simple, classic design with 9.5mm wide glued tip. Even at this price, you get this cue already with Real gesplicetem decor, that is, that arises the dark tips ("splices") by gluing various woods and is not painted or glued. In addition, this cue True splice on the lower part, producing the beautiful ornament with alternating woods. The cue 3/4 split and thus requires a corresponding snooker box.

Cuel is our own brand of good quality billiard accessories with an excellent price-performance ratio.


Reviews (1)

5/5
(1)

4 Stars
3 Stars
2 Stars
1 Star

Share your experiences with other customers!

Absolut zufrieden
5 from 5

Ich bin zwar ein noch ein blutiger Anfänger aber die Qualität des Queues ist nicht zu übersehen. Es ist absolut gerade und schön verarbeitet. Es liegt super in der Hand und gibt einem schon nach kurzer Zeit ein sehr sicheres Gefühl. Der Unterschied zu einem Hausqueue ist riesengroß. Für den Einstieg kann man mit diesem Queue meiner Meinung nach nichts falsch machen und ein neues werde ich mir erst anschaffen wenn dieses auseinanderfällt. Ich habe absolut nichts zu beanstanden, Danke :-)

MaSe., 22.07.2013

We have written a detailed purchasing guide in which you can learn almost everything about billiard cues. Here you can find the article.

Loading ...